A Corner’s Pizzéria / Corner’s Pub üzemeltetője (Szántó Kft)  www.cornerspub.hu oldalán rendelés-feladáskor számos fizetési opció között vásárolhattok. Lehetőség van bankkártyával történő fizetésre online felületünkön, illetve a házhozszállítást végző alkalmazottunknál lévő hordozató kártyaelfogadó terminálon.

 

  1. MIKOR KELL MEGADNOM AZ ADATAIMAT

Csak a rendelési folyamat legvégén, amikor már magát a rendelést is feladtad!

 

  1. KINEK ADOM MEG AZ ADATAIMAT / BIZTONSÁG

Az Szántó Kft. a www.cornerspub.hu a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a www.cornerspub.hu nem értesül, azokat csak a bank érheti el. A kártyás fizetéshez az internet böngésződnek támogatnia kell az SSL titkosítást. A bank a tranzakció sikeressége esetén azonnal zárolja a kártyán lévő összeget és automatikusan értesít minket, így a képernyőn igazoljuk vissza a rendelés kifizetését. Kérjük, hogy a fizetési folyamat alatt ne zárd be a böngésző ablakot!

Összefoglalva a fizetés lépései: a www.cornerspub.hu oldalon kiválasztod a kártyás fizetést, majd a banki oldalon meg kell adni a kártya adatait. A fizetés gomb megnyomása utána a bank visszairányít a www.cornerspub.hu oldalára, ahol láthatod a sikeres tranzakció adatait.

Az  Szántó Kft / Corner’s Pub és Pizzéria kijelenti, hogy a bankkártyával történő fizetés esetén semmilyen, a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatot nem kezel, gyűjt, tárol, ezen adatokhoz semmilyen módon nem fér hozzá. Egyebekben a személyes adatok kezelésére az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezései irányadóak.

 

  1. MI TÖRTÉNIK HA NEM SIKERÜL A BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

Ekkor a rendelésedet töröljük, de semmi gond, mert visszadobunk a rendelésedet ellenőrző képernyőre, ahol a készpénzes fizetés választásával a rendelés egy gombnyomással újra feladható.

Amennyiben a banki oldalról nem jössz vissza a www.cornerspub.hu oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző “Vissza/Back” vagy a “Frissítés/Refresh” gombjára kattintasz, ill. bezárod a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne a www.cornerspub.hu, a fizetés sikertelennek minősül. Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kívánsz tájékozódni, kérjük, vedd fel a kapcsolatot számlavezető bankoddal.

 

  1. A MEGRENDELÉS LEMONDÁSA

megrendelést csak abban az esetben lehet lemondani, ha azt NEM azonnali kiszállítással kérted. Ennek oka abban kereshető, hogy a megrendelés leadása után azonnal nekiállunk a rendelés elkészítésének, hogy minél hamarabb házhoz szállítsák azt neked. A rendelés személyre szabott, így ha lemondod, akkor azzal nem tudunk mit kezdeni. A rendelés lemondásának módja egy levél küldése az info@cornerspub.hu címre.

 

  1. REKLAMÁCIÓ, HOGYAN KAPOM VISSZA A PÉNZEMET?

Minden bankkártyával fizetett rendelésnél kérjük, hogy a reklamációt írásban küldd el az info@cornerspub.hu címre. A reklamáció tartalmát minden esetben 3 munkanapon belül kivizsgáljuk, és amennyiben a vásárló panasza valós, úgy a vásárlót kártalanítjuk – szükség esetén a teljes vételár visszautalását számlavezető bankunknál 5 munkanapon belül kezdeményezzük.